ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

www.marketing-store.gr

 

Ι. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Άρθρο 1. Οι παρόντες γενικοί όροι έχουν ως σκοπό τη ρύθμιση των σχέσεων μεταξύ της «Αντόνι Ρεκλάμα» ΕΠΕ, Βουλγαρία, πόλη Ρούσε, οδός “Σόλουν” 23, αναφερόμενη στο εξής ως ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ και των πελατών, αναφερόμενοι στο εξής ως ΧΡΗΣΤΕΣ, του ηλεκτρονικού καταστήματος www.marketing-store.gr, αναφερόμενο στο εξής ως “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ”.

 

ΙΙ. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ

Άρθρο 2. Πληροφορίες σύμφωνα με τον Νόμο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τον Νόμο για την Προστασία των Καταναλωτών:

  1. Επωνυμία του Προμηθευτή: «Αντόνι Ρεκλάμα» ΕΠΕ
  2. Έδρα και διεύθυνση διαχείρισης: Βουλγαρία, πόλη Ρούσε, οδός “Σόλουν” 23
  3. Διεύθυνση για άσκηση δραστηριότητας: Βουλγαρία, οδός “Σόλουν” 23
  4. Στοιχεία επικοινωνίας: info@marketing-store.gr
  5. Εγγραφή στα δημόσια μητρώα: ΑΦΜ 117679020
  6. Αριθμός πιστοποιητικού διαχειριστή προσωπικών δεδομένων №
  7. Εποπτικές αρχές:
    1. Επιτροπή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Διεύθυνση: Βουλγαρία, Σόφια 1592, λεωφόρος “Καθηγητή Τσβετάν Λαζάροφ” № 2, τηλ.: +3592 940 20 46 φαξ: +3592 940 36 40 Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg Ιστοσελίδα: www.cpdp.bg
    2. Επιτροπή Προστασίας των Καταναλωτών Διεύθυνση: Βουλγαρία, 1000 Σόφια, πλ. “Σλαβέικοφ” №4Α, 3ος, 4ος και 6ος όροφος, τηλ.: +3592 980 25 24 φαξ: +3592 988 42 18 γραμμή εξυπηρέτησης: +359700 111 22 Ιστοσελίδα: www.kzp.bg
  8. Εγγραφή σύμφωνα με τον Νόμο για τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας № BG 117679020

III. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Άρθρο 3. Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι προσβάσιμο στη διεύθυνση www.marketing-store.gr, μέσω της οποίας οι Χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν συμβάσεις αγοράς και παράδοσης των προσφερόμενων προϊόντων του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, περιλαμβανομένων των εξής:

  1. Να πραγματοποιούν εγγραφή και δημιουργία προφίλ για την προβολή του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ και τη χρήση πρόσθετων υπηρεσιών για την παροχή πληροφοριών.
  2. Να κάνουν ηλεκτρονικές δηλώσεις σχετικά με τη σύναψη ή την εκτέλεση συμβάσεων με το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ μέσω της διεπαφής της ιστοσελίδας του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, προσβάσιμη στο διαδίκτυο.
  3. Να συνάπτουν συμβάσεις αγοράς και παράδοσης των προϊόντων που προσφέρονται από το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
  4. Να πραγματοποιούν πληρωμές σε σχέση με τις συναφθείσες συμβάσεις με το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, σύμφωνα με τους υποστηριζόμενους από το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ τρόπους πληρωμής.
  5. Να λαμβάνουν πληροφορίες για νέα προϊόντα που προσφέρονται από το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
  6. Να προβάλλουν τα προϊόντα, τα χαρακτηριστικά τους, τις τιμές και τους όρους παράδοσης.
  7. Να ενημερώνονται για τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο, κυρίως μέσω της διεπαφής της ιστοσελίδας του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ στο διαδίκτυο.
  8. Να ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση που έχει συναφθεί εξ αποστάσεως για τα προϊόντα που προσφέρονται από τον Προμηθευτή, για τα οποία το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση είναι εφαρμοστέο.

Άρθρο 4. Ο Προμηθευτής παραδίδει τα προϊόντα και εγγυάται τα δικαιώματα των Χρηστών, όπως προβλέπεται από τον νόμο, εντός των πλαισίων της καλής πίστης, των υιοθετημένων πρακτικών, των κριτηρίων και όρων του καταναλωτικού ή εμπορικού δικαίου.

Άρθρο 5. (1) Οι Χρήστες συνάπτουν σύμβαση αγοράς των προϊόντων που προσφέρονται από το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ μέσω της διεπαφής του Προμηθευτή, προσβάσιμη στην ιστοσελίδα του ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως επικοινωνίας. (2) Σύμφωνα με τη σύμβαση αγοράς που έχει συναφθεί με τους Χρήστες, ο Προμηθευτής αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραδώσει και να μεταβιβάσει την κυριότητα στον Χρήστη των καθορισμένων μέσω της διεπαφής προϊόντων. (3) Οι Χρήστες καταβάλλουν στον Προμηθευτή αμοιβή για τα παραδοθέντα προϊόντα σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και στους παρόντες γενικούς όρους. Η αμοιβή ισούται με την τιμή που ανακοινώνεται από τον Προμηθευτή στη διεύθυνση του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ στο διαδίκτυο. (4) Ο Προμηθευτής παραδίδει τα προϊόντα που έχουν ζητηθεί από τους Χρήστες εντός των προθεσμιών και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται από τον Προμηθευτή στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος και σύμφωνα με τους παρόντες γενικούς όρους. (5) Το κόστος παράδοσης καθορίζεται ξεχωριστά και ρητά από την τιμή των προϊόντων.

Άρθρο 6. (1) Ο Χρήστης και ο Προμηθευτής συμφωνούν ότι όλες οι δηλώσεις μεταξύ τους σχετικά με τη σύναψη και την εκτέλεση της σύμβασης αγοράς μπορούν να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά και μέσω ηλεκτρονικών δηλώσεων κατά την έννοια του Νόμου για το ηλεκτρονικό έγγραφο και την ηλεκτρονική υπογραφή και το άρθρο 11 του Νόμου για το ηλεκτρονικό εμπόριο. (2) Θεωρείται ότι οι ηλεκτρονικές δηλώσεις που πραγματοποιούνται από τους Χρήστες στον ιστότοπο έχουν πραγματοποιηθεί από τα πρόσωπα που αναφέρονται στα δεδομένα που παρέχονται από τον Χρήστη κατά την εγγραφή, εφόσον ο Χρήστης έχει εισαγάγει το αντίστοιχο όνομα και κωδικό πρόσβασης.

 

IV. ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Άρθρο 7. (1) Για να χρησιμοποιήσει το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ για τη σύναψη συμβάσεων αγοράς προϊόντων, ο Χρήστης πρέπει να εισαγάγει ένα όνομα και κωδικό πρόσβασης για απομακρυσμένη πρόσβαση, στις περιπτώσεις που το ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί εγγραφή. (2) Το όνομα και ο κωδικός πρόσβασης για απομακρυσμένη πρόσβαση καθορίζονται από τον Χρήστη, μέσω ηλεκτρονικής εγγραφής στον ιστότοπο του Προμηθευτή. (3) Συμπληρώνοντας τα στοιχεία του και πατώντας τα κουμπιά “Ναι, αποδέχομαι” ή “Εγγραφή”, ο Χρήστης δηλώνει ότι είναι εξοικειωμένος με αυτούς τους γενικούς όρους, συμφωνεί με το περιεχόμενό τους και δεσμεύεται άνευ όρων να τους τηρεί. (4) Ο Προμηθευτής επιβεβαιώνει την εγγραφή του Χρήστη, αποστέλλοντας επιστολή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Χρήστης, στην οποία αποστέλλεται επίσης πληροφορίες για την ενεργοποίηση της εγγραφής. Ο Χρήστης επιβεβαιώνει την εγγραφή και τη σύναψη της σύμβασης μέσω ηλεκτρονικού συνδέσμου στην επιστολή, με την οποία έχει ενημερωθεί για την εγγραφή, που αποστέλλεται από τον Προμηθευτή. Μετά την επιβεβαίωση δημιουργείται λογαριασμός του Χρήστη και μεταξύ αυτού και του Προμηθευτή δημιουργούνται συμβατικές σχέσεις. (5) Κατά την εγγραφή ο Χρήστης υποχρεούται να παρέχει ακριβή και επικαιροποιημένα δεδομένα. Ο Χρήστης ενημερώνει έγκαιρα τα δεδομένα που αναφέρονται στην εγγραφή του, σε περίπτωση αλλαγής. (6) Για να χρησιμοποιήσει πλήρως τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος του Προμηθευτή, ο Χρήστης υποχρεούται να πραγματοποιήσει εγγραφή στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Προμηθευτής δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που λόγω έλλειψης εγγραφής ο Χρήστης δεν μπόρεσε να χρησιμοποιήσει πλήρως τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένης της άσκησης δικαιωμάτων βάσει της σύμβασης, της δυνατότητας διεκδίκησης χαμηλότερης τιμής και άλλων παρόμοιων λειτουργιών. (7) Οι παρόντες γενικοί όροι μπορούν να γίνουν αποδεκτοί από τους Χρήστες και χωρίς εγγραφή στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ μέσω ρητής δήλωσης, συμπεριλαμβανομένου και μέσω της ιστοσελίδας του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Άρθρο 8. (1) Η ηλεκτρονική διεύθυνση, που παρέχεται κατά την αρχική εγγραφή του Χρήστη, καθώς και κάθε επόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση, που χρησιμοποιείται για την ανταλλαγή δηλώσεων μεταξύ του Χρήστη και του Προμηθευτή, είναι η “Βασική ηλεκτρονική διεύθυνση” κατά την έννοια των παρόντων γενικών όρων. Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να αλλάξει την Βασική ηλεκτρονική διεύθυνσή του. (2) Κατά την υποβολή αίτησης για αλλαγή της Βασικής ηλεκτρονικής διεύθυνσης, ο Προμηθευτής αποστέλλει αίτημα επιβεβαίωσης της αλλαγής. Το αίτημα επιβεβαίωσης αποστέλλεται από τον Προμηθευτή στη δηλωθείσα από τον Χρήστη νέα Βασική ηλεκτρονική διεύθυνση. (3) Η αλλαγή της Βασικής ηλεκτρονικής διεύθυνσης πραγματοποιείται μετά την επιβεβαίωση από τον Χρήστη, μέσω συνδέσμου που περιέχεται στο αίτημα επιβεβαίωσης, που αποστέλλεται από τον Προμηθευτή στη δηλωθείσα από τον Χρήστη νέα Βασική ηλεκτρονική διεύθυνση. (4) Ο Προμηθευτής ενημερώνει τον Χρήστη για την αλλαγή που πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικής επιστολής, που αποστέλλεται στη δηλωθείσα από τον Χρήστη Βασική ηλεκτρονική διεύθυνση πριν από την αλλαγή της κατά την παρ. 2. (5) Ο Προμηθευτής δεν φέρει ευθύνη απέναντι στον Χρήστη για μη εξουσιοδοτημένη αλλαγή της Βασικής ηλεκτρονικής διεύθυνσης. (6) Ο Προμηθευτής μπορεί να ζητήσει από τον Χρήστη να χρησιμοποιεί τη Βασική ηλεκτρονική διεύθυνση σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

 

V. ΤΕΧΝΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ-ΠΩΛΗΣΗΣ

Άρθρο 9. (1) Οι χρήστες χρησιμοποιούν κυρίως τη διεπαφή της σελίδας του Παρόχου για να συνάπτουν συμβάσεις αγοράς-πώλησης των προσφερόμενων από τον Πάροχο προϊόντων στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. (2) Η σύμβαση συνάπτεται στα βουλγαρικά. (3) Η σύμβαση μεταξύ του Παρόχου και του Χρήστη αποτελεί τους παρόντες γενικούς όρους, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ. (4) Συμβαλλόμενο μέρος με τον Πάροχο είναι ο Χρήστης σύμφωνα με τα δεδομένα που παρέχονται κατά την εγγραφή και περιέχονται στο προσωπικό προφίλ του Χρήστη. Για αποφυγή αμφιβολιών, αυτά είναι τα δεδομένα με τα οποία έχει δημιουργηθεί ο λογαριασμός στον Πάροχο. (5) Ο Πάροχος περιλαμβάνει στη διεπαφή της ιστοσελίδας του τεχνικά μέσα για την ανίχνευση και διόρθωση σφαλμάτων κατά την εισαγωγή πληροφοριών, πριν από την υποβολή της δήλωσης για τη σύναψη της σύμβασης. (6) Η παρούσα σύμβαση θεωρείται ότι έχει συναφθεί από τη στιγμή της εγγραφής του Χρήστη στον Πάροχο ή της αποδοχής των γενικών όρων με άλλον ρητό τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της δήλωσης στην ιστοσελίδα του Παρόχου. Η σύμβαση αγοράς-πώλησης προϊόντος θεωρείται ότι έχει συναφθεί από τη στιγμή της παραγγελίας του από τον Χρήστη μέσω της διεπαφής του Παρόχου. (7) Ο Πάροχος ειδοποιεί ρητά τον Χρήστη με κατάλληλο τρόπο μέσω ηλεκτρονικών μέσων για τη σύναψη της παρούσας σύμβασης και για τη σύναψη της σύμβασης αγοράς-πώλησης προϊόντος. (8) Η δήλωση για τη σύναψη της σύμβασης και η επιβεβαίωση της λήψης της θεωρούνται ότι έχουν ληφθεί όταν οι παραλήπτες τους έχουν πρόσβαση σε αυτές. (9) Ο Πάροχος παραδίδει τα προϊόντα στη διεύθυνση που έχει υποδειχθεί από τους Χρήστες και δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που τα δεδομένα που έχουν υποδειχθεί από τους Χρήστες είναι λανθασμένα ή παραπλανητικά.

Άρθρο 10. (1) Οι Χρήστες συνάπτουν τη σύμβαση αγοράς-πώλησης με τον Πάροχο μέσω της ακόλουθης διαδικασίας: Εγγραφή στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και παροχή των απαραίτητων δεδομένων, εάν ο Χρήστης δεν έχει εγγραφεί μέχρι εκείνη τη στιγμή στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ή μέσω της παραγγελίας προϊόντος χωρίς εγγραφή; Είσοδος στο σύστημα για την εκτέλεση παραγγελιών στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ μέσω αναγνώρισης με όνομα και κωδικό πρόσβασης ή με άλλον τρόπο αναγνώρισης; Επιλογή ενός ή περισσότερων από τα προσφερόμενα προϊόντα στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και προσθήκη τους στη λίστα προϊόντων για αγορά; Παροχή δεδομένων για την εκτέλεση της παράδοσης; Επιλογή τρόπου και χρόνου πληρωμής της τιμής; Επιβεβαίωση της παραγγελίας; (2) Οι Χρήστες μπορούν να συνάπτουν τη σύμβαση αγοράς-πώλησης με τον Πάροχο και χωρίς εγγραφή, χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη λειτουργικότητα στη διεπαφή του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

VI. ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Άρθρο 11. Οι κανόνες αυτού του τμήματος VI των παρόντων γενικών όρων εφαρμόζονται σε Χρήστες, για τους οποίους, σύμφωνα με τα δεδομένα που παρέχονται για τη σύναψη της σύμβασης αγοράς-πώλησης ή κατά την εγγραφή στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, μπορεί να συναχθεί ότι είναι καταναλωτές κατά την έννοια του Νόμου για την Προστασία Καταναλωτών, του Νόμου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και/ή της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011.

Άρθρο 12. (1) Τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που προσφέρονται από τον Πάροχο ορίζονται στο προφίλ κάθε προϊόντος στον ιστότοπο του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ. (2) Η τιμή των προϊόντων συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων καθορίζεται από τον Πάροχο στο προφίλ κάθε προϊόντος στον ιστότοπο του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ. (3) Το κόστος των ταχυδρομικών και μεταφορικών εξόδων που δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή των προϊόντων καθορίζεται από τον Πάροχο και παρέχεται ως πληροφορία στους Χρήστες σε έναν από τους παρακάτω χρόνους πριν τη σύναψη της σύμβασης:

  • Στο προφίλ κάθε προϊόντος στον ιστότοπο του Πάροχου στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
  • Κατά την επιλογή των προϊόντων για τη σύναψη της σύμβασης αγοράς-πώλησης; (4) Ο τρόπος πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης της σύμβασης καθορίζεται στους παρόντες γενικούς όρους, καθώς και στις πληροφορίες που παρέχονται στον Χρήστη στον ιστότοπο του Πάροχου. (5) Οι πληροφορίες που παρέχονται στους Χρήστες σύμφωνα με αυτό το άρθρο είναι ενημερωμένες κατά την προβολή τους στον ιστότοπο του Πάροχου πριν από τη σύναψη της σύμβασης αγοράς-πώλησης. (6) Ο Πάροχος αναφέρει υποχρεωτικά τους όρους παράδοσης των διαφόρων προϊόντων στον ιστότοπό του. (7) Ο Πάροχος αναφέρει πριν από τη σύναψη της σύμβασης τη συνολική αξία της παραγγελίας για όλα τα περιεχόμενα σε αυτή προϊόντα. (8) Οι Χρήστες συμφωνούν ότι όλες οι απαιτούμενες από το Νόμο για την Προστασία Καταναλωτών πληροφορίες μπορούν να παρέχονται μέσω της διεπαφής της πλατφόρμας του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Άρθρο 13. (1) Ο καταναλωτής συμφωνεί ότι ο Πάροχος έχει το δικαίωμα να αποδέχεται προκαταβολή για τις συναφθείσες με τον καταναλωτή συμβάσεις αγοράς-πώλησης προϊόντων και την παράδοσή τους. (2) Ο καταναλωτής επιλέγει ανεξάρτητα αν θα πληρώσει στον Πάροχο την τιμή της παράδοσης των προϊόντων πριν ή κατά τη στιγμή της παράδοσης.

Άρθρο 14. (1) Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, χωρίς να οφείλει αποζημίωση ή ποινή και χωρίς να αναφέρει λόγο, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος μέσω του ενιαίου εντύπου υπαναχώρησης από τη σύμβαση, το οποίο είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του Πάροχου. Πληροφορίες για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο του Πάροχου. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε σαφή δήλωση που μπορεί να καταγραφεί σε σταθερό μέσο. (2) Το δικαίωμα υπαναχώρησης της παρ. 1 δεν ισχύει στις εξής περιπτώσεις:

  1. για την παράδοση προϊόντων που κατασκευάζονται κατά παραγγελία του καταναλωτή ή σύμφωνα με τις δικές του ατομικές απαιτήσεις (π.χ. κάθε μορφή παραγγελιών για γραφικό/βίντεο/κινούμενο σχέδιο, εκτύπωση/παραγωγή βινυλίων και παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες);
  2. για την παράδοση προϊόντων που λόγω της φύσης τους μπορεί να υποβαθμίσουν την ποιότητά τους ή έχουν σύντομη διάρκεια ζωής;
  3. για την παράδοση σφραγισμένων προϊόντων, τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας;
  4. για την παράδοση προϊόντων, τα οποία μετά την παράδοση και λόγω της φύσης τους έχουν αναμειχθεί με άλλα προϊόντα, από τα οποία δεν μπορούν να διαχωριστούν;
  5. για την παράδοση σφραγισμένων ηχογραφήσεων ή βιντεοσκοπήσεων ή σφραγισμένου λογισμικού υπολογιστών που έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση;
  6. για την παράδοση εφημερίδων, περιοδικών εκδόσεων ή περιοδικών, εκτός από συμβάσεις για συνδρομές σε τέτοιες εκδόσεις; (3) Όταν ο Πάροχος δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του για την παροχή πληροφοριών που καθορίζονται από τον Νόμο για την Προστασία Καταναλωτών, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη συναφθείσα σύμβαση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Όταν οι πληροφορίες παρέχονται στον καταναλωτή εντός της περιόδου υπαναχώρησης, αυτή αρχίζει να ισχύει από την ημερομηνία παροχής της. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει τη δήλωση υπαναχώρησης σύμφωνα με αυτό το άρθρο απευθείας στον Πάροχο μέσω του ενιαίου εντύπου υπαναχώρησης από τη σύμβαση, το οποίο είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του Πάροχου. (4) Όταν ο καταναλωτής έχει ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση από απόσταση ή από τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος, ο Πάροχος επιστρέφει όλα τα ποσά που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο Πάροχος επιστρέφει τα ποσά που έλαβε χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν ο καταναλωτής έχει εκφράσει ρητά τη συγκατάθεσή του για τη χρήση άλλου μέσου πληρωμής και με την προϋπόθεση ότι αυτό δεν συνεπάγεται έξοδα για τον καταναλωτή. (5) Κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, τα έξοδα επιστροφής των παραδοθέντων προϊόντων βαρύνουν τον καταναλωτή και από το ποσό που ο καταναλωτής έχει πληρώσει σύμφωνα με τη σύμβαση παρακρατούνται τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Ο Πάροχος δεν υποχρεούται να επιστρέψει τα επιπλέον έξοδα για την παράδοση των προϊόντων, όταν ο καταναλωτής έχει επιλέξει ρητά τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο τύπο κανονικής παράδοσης που προσφέρεται από τον Πάροχο. (6) Ο καταναλωτής υποχρεούται να διατηρεί τα προϊόντα που έλαβε από τον Πάροχο και να εξασφαλίζει τη διατήρηση της ποιότητας και της ασφάλειάς τους κατά τη διάρκεια της περιόδου της παρ. 1. (7) Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση με τον Πάροχο υποβάλλοντας γραπτή δήλωση στον Πάροχο μέσω του τυπικού εντύπου υπαναχώρησης από τη σύμβαση, το οποίο είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ. (8) Όταν ο Πάροχος δεν έχει προτείνει να παραλάβει τα προϊόντα ο ίδιος, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή των ποσών στον καταναλωτή μέχρι να λάβει τα προϊόντα ή μέχρι ο καταναλωτής να προσκομίσει απόδειξη ότι έχει αποστείλει τα προϊόντα πίσω, ανάλογα με το ποιο από τα δύο συνέβη πρώτο.

Άρθρο 15. (1) Η προθεσμία παράδοσης του προϊόντος και η αρχική στιγμή από την οποία αυτή ισχύει, καθορίζεται για κάθε προϊόν ξεχωριστά κατά τη σύναψη της σύμβασης με τον καταναλωτή μέσω του ιστότοπου του Πάροχου, εκτός αν τα προϊόντα έχουν παραγγελθεί σε μία παράδοση. (2) Σε περίπτωση που ο καταναλωτής και ο Πάροχος δεν έχουν καθορίσει προθεσμία παράδοσης, η προθεσμία παράδοσης των προϊόντων είναι 30 εργάσιμες ημέρες, υπολογιζόμενες από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας του καταναλωτή στον Πάροχο μέσω του ιστότοπου του ηλεκτρονικού καταστήματος. (3) Εάν ο Πάροχος δεν μπορεί να εκτελέσει τη σύμβαση λόγω έλλειψης των παραγγελθέντων προϊόντων, οφείλει να ενημερώσει τον καταναλωτή και να επιστρέψει τα ποσά που πλήρωσε ο καταναλωτής.

Άρθρο 16. (1) Ο Πάροχος παραδίδει τα προϊόντα στον καταναλωτή αφού βεβαιωθεί ότι πληρούνται οι απαιτήσεις παροχής πληροφοριών στον καταναλωτή σύμφωνα με τον Νόμο για την Προστασία Καταναλωτών. (2) Ο καταναλωτής και ο Πάροχος πιστοποιούν τα γεγονότα της παρ. 1 γραπτώς κατά την παράδοση με χειρόγραφη υπογραφή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό. (3) Ο καταναλωτής και ο Πάροχος συμφωνούν ότι οι απαιτήσεις της παρ. 1 θα θεωρούνται ότι έχουν πληρωθεί εάν η πιστοποίηση πραγματοποιηθεί από άτομο που, σύμφωνα με τις περιστάσεις, μπορεί να συναχθεί ότι θα παράσχει τις πληροφορίες στον καταναλωτή – μέρος της σύμβασης.

 

VII. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Άρθρο 17. Ο Προμηθευτής παραδίδει και μεταβιβάζει το αγαθό στον Χρήστη εντός της συμφωνηθείσας κατά την υπογραφή της σύμβασης προθεσμίας.

Άρθρο 18. Ο Χρήστης πρέπει να εξετάσει το αγαθό κατά την παράδοση και μεταβίβασή του από τον Προμηθευτή και αν δεν πληροί τις απαιτήσεις να ενημερώσει άμεσα τον Προμηθευτή.

 

VIII. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Άρθρο 19. (1) Ο Προμηθευτής λαμβάνει μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων του Χρήστη σύμφωνα με τον Νόμο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. (2) Για λόγους ασφαλείας των προσωπικών δεδομένων των Χρηστών, ο Προμηθευτής θα αποστείλει τα δεδομένα μόνο στη διεύθυνση e-mail που δόθηκε από τους Χρήστες κατά την εγγραφή. (3) Ο Προμηθευτής αποδέχεται και δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. (4) Οι Χρήστες συμφωνούν ότι ο Προμηθευτής έχει το δικαίωμα να επεξεργάζεται τα προσωπικά τους δεδομένα, απαραίτητα για την εκτέλεση των παραγγελιών στο ηλεκτρονικό κατάστημα και την εκτέλεση της σύμβασης.

Άρθρο 20. (1) Ο Προμηθευτής έχει το δικαίωμα να απαιτεί από τον Χρήστη να επαληθεύσει την ταυτότητα και την ακρίβεια κάθε μιας από τις δηλωθείσες κατά την εγγραφή περιστάσεις και προσωπικά δεδομένα. (2) Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο ο Χρήστης έχει ξεχάσει ή χάσει το όνομα και τον κωδικό πρόσβασής του, ο Προμηθευτής έχει το δικαίωμα να εφαρμόσει τη δηλωθείσα Διαδικασία για ξεχασμένα ή χαμένα ονόματα και κωδικούς πρόσβασης.

 

IX. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ

Άρθρο 21. (1) Οι παρόντες γενικοί όροι μπορούν να τροποποιηθούν από τον Προμηθευτή, ο οποίος θα ενημερώσει με κατάλληλο τρόπο όλους τους Χρήστες που έχουν εγγραφεί. (2) Ο Προμηθευτής και ο Χρήστης συμφωνούν ότι οποιαδήποτε συμπλήρωση και τροποποίηση αυτών των γενικών όρων θα ισχύει για τον Χρήστη μετά από ρητή ειδοποίησή του από τον Προμηθευτή και εάν ο Χρήστης δεν δηλώσει εντός της παρεχόμενης 30ήμερης προθεσμίας ότι τους απορρίπτει. (3) Ο Χρήστης συμφωνεί ότι όλες οι δηλώσεις του Προμηθευτή σχετικά με την τροποποίηση αυτών των γενικών όρων θα αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε από τον Χρήστη κατά την εγγραφή. Ο Χρήστης συμφωνεί ότι τα ηλεκτρονικά μηνύματα που αποστέλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις αυτού του άρθρου δεν χρειάζεται να υπογράφονται με ηλεκτρονική υπογραφή για να ισχύουν έναντί του.

Άρθρο 22. Ο Προμηθευτής δημοσιεύει αυτούς τους γενικούς όρους στη διεύθυνση της ιστοσελίδας του μαζί με όλες τις συμπληρώσεις και τροποποιήσεις τους.

 

X. ΛΗΞΗ

Άρθρο 23. Οι παρόντες γενικοί όροι και η σύμβαση του Χρήστη με τον Προμηθευτή λήγουν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • σε περίπτωση λύσης και εκκαθάρισης ή πτώχευσης ενός από τα μέρη της σύμβασης·
  • με αμοιβαία συμφωνία των μερών εγγράφως·
  • μονομερώς, με ειδοποίηση από οποιοδήποτε από τα μέρη σε περίπτωση αθέτησης των υποχρεώσεων του άλλου μέρους·
  • σε περίπτωση αντικειμενικής αδυναμίας κάποιου από τα μέρη να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του·
  • σε περίπτωση κατάσχεσης ή σφράγισης του εξοπλισμού από κρατικές αρχές·
  • σε περίπτωση διαγραφής της εγγραφής του Χρήστη από την ιστοσελίδα του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ. Σε αυτή την περίπτωση, οι συναφθείσες αλλά μη εκτελεσμένες συμβάσεις πώλησης παραμένουν σε ισχύ και πρέπει να εκτελεστούν·
  • σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με το άρθρο 55, παράγραφος 1 του Νόμου Προστασίας Καταναλωτών. Σε αυτή την περίπτωση, λύεται μόνο η σύμβαση για την παράδοση του συγκεκριμένου παραγγελθέντος αγαθού, εάν το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση ισχύει για την αντίστοιχη κατηγορία αγαθών.

XI.ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ
Άρθρο 24. Η ενδεχόμενη ακυρότητα οποιασδήποτε διάταξης των παρόντων γενικών όρων δεν θα συνεπάγεται την ακυρότητα της σύμβασης στο σύνολό της.
Άρθρο 25. Για τα θέματα που δεν ρυθμίζονται από την παρούσα σύμβαση, που αφορούν την εκτέλεση και ερμηνεία της σύμβασης αυτής, εφαρμόζονται οι νόμοι της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας.

Άρθρο 26. Όλες οι διαφορές μεταξύ των μερών της παρούσας σύμβασης θα επιλύονται από το αρμόδιο δικαστήριο ή την Επιτροπή Προστασίας Καταναλωτών.

ΦΟΡΜΟΥΛΑΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΓΑΘΟΥ

Διεύθυνση αποστολής: _______________________________________________________________ Όνομα και επώνυμο: Τηλέφωνο: ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ: Ονομασία και κωδικός αντικειμένου:

1.
2.
Λόγος επιστροφής του αγαθού: ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΜΕ:

1.
2.
Επιστροφή του οφειλόμενου ποσού: Σε τραπεζικό λογαριασμό με IBAN: Δικαιούχος του λογαριασμού: Οφειλόμενο ποσό: ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ/ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΓΑΘΟΥ:

  1. Η προθεσμία επιστροφής είναι 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού, που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό κατάστημα www.marketing-store.gr. Προαπαιτούμενο είναι τα επιστρεφόμενα προϊόντα να βρίσκονται σε άριστη εμπορική κατάσταση, χωρίς παραβιασμένη συσκευασία και με συμπληρωμένο το ΦΟΡΜΟΥΛΑΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΓΑΘΟΥ.
  2. Το αγαθό μπορεί να επιστραφεί μέσω courier. Μετά την παραλαβή και έλεγχο του επιστρεφόμενου αγαθού, η αξία του επιστρέφεται στον Πελάτη στον αναγραφόμενο στο ΦΟΡΜΟΥΛΑΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΓΑΘΟΥ τραπεζικό λογαριασμό εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Αποστολές προς τον έμπορο με αντικαταβολή δεν γίνονται δεκτές.

Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμά σας επιστροφής, επικοινωνήστε μέσω e-mail με έναν υπάλληλό μας στο info@marketing-store.gr, στείλτε συμπληρωμένο αυτό το έντυπο και θα σας βοηθήσουμε.