ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΟΔΗΓΏΝ ΜΆΡΚΑΣ
αντιπροσωπεύει τον πυρήνα της εταιρείας σας οπτικοποιώντας την αποστολή, το όραμα και τις αξίες σας και μεταφράζοντάς τα σε σχεδιασμό. Ο σημαντικότερος σκοπός του είναι να δείξει σε όλους πώς να επικοινωνούν σωστά και με ακρίβεια την επωνυμία σας.
Ένας οδηγός μάρκας είναι ένα εγχειρίδιο κανόνων που εξηγεί πώς ένας οργανισμός παρουσιάζεται στον κόσμο μέσω του λογότυπου, της γραμματοσειράς, των χρωμάτων, των οπτικών στοιχείων και πολλών άλλων στοιχείων. Με άλλα λόγια, πρόκειται για ένα έγγραφο αναφοράς που βοηθά στη διατήρηση της συνέπειας στον τρόπο εμφάνισης και παρουσίασης μιας μάρκας. Όταν οι εταιρείες αφιερώνουν χρόνο για τη δημιουργία κατευθυντήριων γραμμών για το εμπορικό σήμα, βοηθούν να διασφαλιστεί ότι η εικόνα του εμπορικού τους σήματος παραμένει συνεπής, όπου κι αν εμφανίζεται.
Ένας οδηγός μάρκας θα πρέπει να είναι ένα συνοπτικό, ευανάγνωστο ψηφιακό έγγραφο που είναι προσβάσιμο, γρήγορο και εύκολο για όλα τα τμήματα και τις δομές να εργαστούν με αυτό. Η σωστή χρήση του διασφαλίζει ότι η μάρκα σας θα έχει την ίδια εμφάνιση ακόμη και όταν χρησιμοποιείτε διαφορετικά άτομα που εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και τις πωλήσεις.
Ο οδηγός μάρκας θα δημιουργήσει μια κοινή ταυτότητα που θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και την αξιολόγηση της εταιρείας σας με την πάροδο του χρόνου. Παρέχει ακριβείς και σαφείς κατευθυντήριες γραμμές για τους σχεδιαστές και τους συνεργάτες σας και τους επιτρέπει να αναφέρονται σε κανόνες για την ανάπτυξη λογότυπων, γραμματοσειρών, χρωμάτων, στυλ που χρησιμοποιούνται κατά το σχεδιασμό διαφημιστικού υλικού, branding, ιστοσελίδων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή κατά τη δημιουργία πρόσθετων εμφανίσεων. Χάρη σε αυτό, ο οδηγός μάρκας θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο, χρήμα και προσπάθεια, επειδή θα έχετε λύσεις για μελλοντικούς σχεδιασμούς, αρχεία εργασίας που θα είναι στυλιζαρισμένα και στυλιζαρισμένα έτσι ώστε η μάρκα σας να διατηρεί την ταυτότητα και την ευελιξία της με την πάροδο του χρόνου.
Στο παράδειγμα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τα βασικά στοιχεία και την τυπολογία της ακολουθίας δημιουργίας ενός Οδηγού Μάρκας.